Wprowadzanie marki

Tak naprawdę jedna firma o globalnym zasięgu rzadko kiedy ogranicza się tylko i wyłącznie do promowania jednego produktu. W przypadku niektórych tylko branż, jak ta związana z komputerami czy samochodami, opłaca się promować swoją markę ponad wszystko. Trzymanie się nazwy Asus czy Samsung albo Toyota jest w pełni uzasadnione w akurat tych branżach. Ale wielkie firmy farmaceutyczne czy produkujące żywność zazwyczaj w obrębie własnej struktury zakładają liczne spółki-córki, które pod najróżniejszymi markami produkują zupełnie różne rzeczy. Czasami nawet jest to tylko kwestia wizerunkowa i tak naprawdę firma odpowiedzialna za dany produkt po prostu służy do dystrybuowania produktu wytworzonego przez monopolistę rynkowego, ale pod inną nazwą, w innej cenie. Niesamowicie ważne tutaj jest badanie rynków – jedna firma może z powodzeniem stworzyć pięć różnych jogurtów naturalnych adresowanych do różnych klientów. W ten sposób wielkie firmy starają się zapełnić każdą lukę w rynku własnym wytworem, promowanym pod inną marką.

Comments are closed.

Najlepsze
  • Ogólne informacje na temat giełd różnego rodzajuOgólne informacje na temat giełd różnego rodzaju
    Każdy z nas doskonale potrafiłby wymienić przynajmniej kilka rodzajów giełd zaczynając od tych samochodowych, komputerowych, rolnych na giełdach papierów wartościowych kończąc. Nie każdy jednak wie, iż istnieje także inny podział …
  • Wykorzystywanie informacjiWykorzystywanie informacji
    Granie na giełdzie opiera się w zasadzie na dostępnie do informacji. Jedni maklerzy grają w taki sposób, że regularnie sprawdzają i porównują wszystkie aktualne informacje ekonomiczne i biznesowe. A te …
Najnowsze komentarze
    Strony